Münih Hayvanat Bahçesi

 
 Münih Hayvanat Bahçesi
 
Hayvanların mutlu olması adına her ayrıntının düşünülmüş olması sevindirici. Normalde hayvanat bahçelerini pek sevmem. Buradaki hayvanların hapis hayatı yaşadığını ve onlara eziyet edildiğini düşünürüm. Münih hayvanat bahçesini gezerken bu duyguyu hissetmediğimi farkettim. Gezerken, huzur ve mutluluk duygusu hakimdi  nedense. Bu yüzden, hayvan dostlarımızın bu sevimli hallerini, sayfamda yayınlamayı uygun gördüm.
 
Münih hayvanat bahçesinde;
 
Bilge gorille göz göze gelirseniz, ondan gözlerinizi kaçırmayın derim. Zira akıl okuyabildiğini düşünüyorum bakışlarından :) 
 
 
Münih hayvanat bahçesinde akvaryum bölümüde mevcut. Hiç  görmediğiniz balık türlerini burada görmeniz mümkün.

 
İnsansı maymungillerden olan bu orangutan devamlı gülümsüyor. Bakışları o kadar tatlıki, adeta gezenleri içeri davet edip konuşası var :)  
 

 
Güzel eşşekler

 
Bu penguenin duruşuna hayran kalacaksınız


Penguen Kralınız konuşuyor beni dinleyin :) 

 
Oh hayat bize mi güzel ne :)

 
Ve tabi ki filler. Büyük ama bir o kadar sevimli hayvanlar. Sizce de öyle değil mi?


 
Hayvan dostlarımızın mutlu olduğu bu yerde bende mutlu oldum :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çikolata Müzesi - Köln

Legoland Almanya